21 Ekim 2015 Çarşamba

#GELECEĞE DÖNÜŞ ( BACK TO THE FUTURE )



#GELECEĞE DÖNÜŞ ( BACK TO THE FUTURE )

1985 yılı yapımı Geleceğe Dönüş filminin ulaştığı hedef kitleyi 80'lerin çocuğu olarak bende değerlendirmezsem olmazdı.

Çocukluğumuzun vazgeçilmezi bu güzel filmin içinde geçen 30 adet inovasyon hayalinin geçmişten bugüne baktığımızda ne kadarını  hayatımızın içinde yaşanabilir kılmışız dersiniz! aşağıdaki paylaşımı izlerken cevabı sizlerde göreceksiniz şimdiden keyifli seyirler..
https://www.youtube.com/watch?v=zfB7gBGhALw

21 Ekim 2015 bugünde, bugünlere imza atan Geleceğe Dönüş filmi popüler olunca markalar günün  trending topic ini sosyal medyada nasıl avantaja dönüştürdüler dersiniz!

Su perisinin oltasına takılan birkaç güzel paylaşım aşağıdaki şekildedir:

 
Boyner ve Pro Kart Karting in tweetinde sürdürülebilir bir sosyal CRM bugünden geleceğe güzel olmuş.
 

CarrefourSA 30 yıl sonrası bile derken  Lila Kutu 30 yıl daha beklemeyin ,
buldumbuldum.com ürünleri ile geleceği değiştirmek Emı music o gün bugün tweetleri günü yakalamış.


 
 
 
Tema Vakfının, Bridgestone, tamindir.com, temizlikyolda.com a güzel paylaşımları için teşekkürler.

Gelecekte bugünden oluşturulan tüm marka içeriklerinin Big Data da en güzel işlenebileceği ve en iyi veri alınabileceği yarınlar olması dileğiyle...


Pınar DEMİR

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder